Hai , Welcome To Aifaa Shamiera Blog. Be A Follower. Hope You All Enjoyed.

Saturday 29 September 2012

I'm back again



Hai and assalamualaikum guys, ohh, lama gila saya tak update blogger ni. Memang rinduu gilaa ahh, yealaa, sekarang sibuk sangat. Exam pun dah nak dekat, lepas raya haritu, memang sibuk sangatt satu lagi saya pun dah kurang on facebook dan blogger ni biasalah saya budak burung biru haha. So, on twitter jee 24 jam haha. Ini pun, ada masa yang terluang biasalah hujung minggu kan, so sempat lah nak update blogger kejap, kesian dekat blogger aku ni berdebu habis haha, tuan dah lari dekat twitter nak buat camne kann. Haha, okaylaa, saya nak update ni je punn, haha. Lain kali, ada masa insya'allah saya akan update blogger saya dari masa ke semasa. Okay guys, hope happy always. Bye. Assalamualaikum :) 

No comments:

Post a Comment

COPY RIGHT YANG TERCATAT DI ATAS ADAlAH HAK MILIK AIFAA SHAMIERA