Hai , Welcome To Aifaa Shamiera Blog. Be A Follower. Hope You All Enjoyed.

Tuesday 28 August 2012

MerdekaRaya♥



Hai dan assalamualaikum guys. Lama gilaa kott saya tak update ni, haih. Biasalah seminggu dua ni sibuk dengan hari raya bukan setakat blog je terbiar, facebook, twitter dan sebagainya semuanya terbiar. Dan harini, saya nak update dan bercerita sikit lah tentang hari rayaa ni. Mula dari malam raya lah, kita orang tak tidur tauu. Bakar lemang lah, masak rendang lah, masak ketupat lah, bakar sate lah memang banyakk sangat dan main mercun bersama cousin, buat kecoh satu kampung bagai haha, lepastu dalam pukul 3 atau 4 baru kita orang tidur. Malam tu jugak saya pakai inai tulahh tidur lambar tu, saya seorang pemakai inai yang tegar tauu. ahakss lol haha. Merapu jeee. Pada keesokan harinya dalam pukul 7 pagi tu kita orang dah bangun sebab nak pergi solat raya, excited gilaa haha, biasalah rayakann. Then kita orang dengar takbir sambil menangis Sampai rumah nenek je, kita orang mintak maaf dengan parents,nenek dan cousin lepastu kita orang makan bukan main banyak sampai buncit-2 perut tu haha. Itulah pasal, lepas raya ni semakin gemuk ada dibuatnyaa. Tapi dekat rumah nenek tu kita orang sekeluarga tak pergi beraya pun, nenek kita orang sakit satu lagi dah besar confirm tak dapat banyak duit raya haha. Tapi memang seronok gilaa ahh. Tahu tak, yang tema baju raya kita orang tahun ni warna merah, mengacamm gitu haha anyway, sorry laa tak dapat nak ulpload picture, dekat facebook pun saya tak upload sebab kita orang tak bergambar! sedih muchh! Bersabar je laa, tapi yang lebih happynya saya dan bestfriend saya bercadang untuk pergi bercuti bersamaa. Haaaa, insya'allah nanti saya upload gambar k. Korang pulak camne? mesti best dapat raya kan, nak-nak budak-budak kecik tu, mesti banyak gila dapat duit raya kan, bagilahh akak sikit, akak nak duit raya jugakk haha. Rasanya setakat ni je kott, nak cerita banyak lagi tapi dah lewat malam lah, terpaksa tidur hmm. Next time saya update lagi k, saya tak boleh nak update selalu sebab on pun jarang-2. Okaylaa, ohh terlupa something lah. Nak ucap, Selamat menyambut hari KEMERDEKAAN yang ke-55 semoga negara kita terus maju. Hidup malaysia! haha. Okay, bye. Assalamualaikum.

SELAMAT MENYAMBUT HARI
KEMERDEKANAAN
YANG KE - 55

No comments:

Post a Comment

COPY RIGHT YANG TERCATAT DI ATAS ADAlAH HAK MILIK AIFAA SHAMIERA