Hai , Welcome To Aifaa Shamiera Blog. Be A Follower. Hope You All Enjoyed.

Tuesday 14 August 2012

Selamat Hari Raya !



Assalamualaikum semua. Lamaanya tak update blog, haha. Okayy. Saya nak post gambar-gambar besfriend saya masa kita orang main bunga api harituu :D.


Nampak gambar yang dekat atas ni? Dia lahh bestfriend saya yang tersayangg. My baby timun girl. Haha. Nama dia Amyra, saya panggil diaa mey. Sebab diaa comel. Comel kann dia? Okayy, me love youu baby bushukk! :D


Gambar yang atas ini pulak, dia punn bestfriend sayaa tauu. Diaa baby tembam sayaa. Dia baik gilaa ahh, sweet pulak tuu. Happy jee main bunga api. Hee. Lepas raya kita jumpa balik k sayang. Me loveeee youuu ;*


Okayy, tengok dua orangg ni, Comel gilaaaa ahh. Saya sayang dia oranggg. Muahhh ;*


Gambar ini sudah diedit! Saya yang hujung tuu :D. Haaa, omeyy kann kita orangg? Kperasan. Dia duaa orang jee omey. Hee, okey ahh tuu. Okay, kepada dua orang bestfriend saya ni #ehh. Tiga orang k, sorang lagi tak nak ambik gambar punn. Hmm. Anyway, kepada tiga orang bestfriend saya Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin. Saya mintak maaf kalau selama ni selalu buat sakit hati awak, buat awak terasa atau terkasar bahasa. Maafkan sayaa yeaa awak. Saya harap raya tahun ni kita boleh raya sama-2 dan raya tahun ini lebih sempurna dari raya tahun lepas. Jangan sedih-2 k, selalu happy tauu. Awak semua bestfriend saya yang terbaikk ahh. Saya sayangg awak sangat-2. IloveyouuuuuFriends :')

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN 
SEMOGA HAPPY SELALU
IKHLAS DARI SAYA. 

No comments:

Post a Comment

COPY RIGHT YANG TERCATAT DI ATAS ADAlAH HAK MILIK AIFAA SHAMIERA