Hai , Welcome To Aifaa Shamiera Blog. Be A Follower. Hope You All Enjoyed.

Sunday 12 August 2012

Salam Aidilfitri




Assalamualaikum readers. Nampak gambar diatas? Gambar itu untuk semua readers yang tersayangg. Saya nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri walaupun ada seminggu lagi untuk raya, tapi takpelah saja nak ucap awal. Hee, saya mintak maaf daripada hujung rambut hingga hujung kaki kalau ada terkasar bahasa ataupun ayat-ayat saya sangat tidak memuasakan atau saya kurang ajar. Saya juga nak mintak maaf dekat best friend saya Teyha, Memey dan Ain. Mintak maaf kalau selama ni saya ada kurang ajar dan terkasar bahasa dekat korang k, saya sebenarnya sayang sangat-sangat dekat korang. Me love youu lahh ;*. Hari yang mulia ini, saya rasa tak perlulah kita nak bergaduh-gaduh better kita bermaafan-maafan, lupakan sengketa yang lama. Yang silam itu biarkan ia berlalu. Mulakan lah hidup yang baru, tak baik kita gaduh-2 sesama umat kan? Kepada yang putus cinta biarkanlah dia pergi, saya pun lalui benda yang sama. Tak baik kalau kita kenangkan-2, ada orang cakap memang best kalau dapat raya dengan bf/gf, yea saya tahu tapi lebih meriah kan kalau dapat raya bersama cousin dan family? Kita ada keluarga, kumbang bukan sekuntum sayang. Be strong. Raya kene happy tak boleh sedih-sedih hee. And kepada yang kehilangan ahli keluar tuu, semua yang pergi akan mati. Kita tak perlu nak sedih sebab dia takkan kembali, doakkan dia agar dia hidup tenang di sana k. Kepada yang nak balik kampung itu, hati-hati di jalan raya. Suruh ayah bawak kereta hati-2 biar lambat asalkan selamat. Balik tu janganlah malam-malam. Hee. Okaylaa, sekali lagi saya ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. Semoga semua berbahagia di hari yang mulia ini. Ikhlas dari saya Aifaa. Assalamualaikum :')

No comments:

Post a Comment

COPY RIGHT YANG TERCATAT DI ATAS ADAlAH HAK MILIK AIFAA SHAMIERA