Hai , Welcome To Aifaa Shamiera Blog. Be A Follower. Hope You All Enjoyed.

Monday 30 July 2012

Who me ?


Hai, Assalamualaikum dan Salam satu malaysia. Hee. Nampak tajuk dekat atas tak? Who me? Haa, itulah yang saya nak story. Mestilah perlu story, kalau tak korang singgah blog saya je mesti tertanya - tanya, ehh blog siapa ni? Jangan-jangan pendatang haram kott. Baik tak payah baca. Kann, dah melepas followers. Haha. Apa yang aku merapu ni, sorry laa bila malam otak selalu buat hal. Taip je apa yang sedang merapu dalam kepala otak ni. Dah dah dah. Okay, Dari nama dulu k. Hee. Nama saya Aifaa Shamiera bagi singkatan panggil Aifaa je. Saya lahir pada six march 1998. Dah tahu lahkan umur saya berapa, kira je laa haribulan tu. Hihi. Saya stay di Terengganu. Kita anok ganu bohh sekk ustaz azhar. Haha. Warna favourite kita .. adalah warna RED and BLACK. Kalau boleh kahwin nanti pun nak warna merah hitam tau. Haha, dah start dah merapunyaa. Haaa, mesti korang tertanya kann saya ni minat warna hitam dengan pink tapi kenapa blog saya warna PINK? Aww aww, lembut dowh. Haha. Saya suka jugak warna pink, tapi warna merah tu kan pemarah. Kalau saya buat warna merah dalam blog mesti korang baca pun nak marah kan, mata pun tak sedap memandang, terang semacam je. Kalau warna pink tu lembut sikit, nampak laa kewanitaan saya ni. Hihi, baru lah korang nak baca seronok je tengok warna lembut macam ni. Kann? Masuk kepada hobi, hobi kita melayari internet maksudnya main twitter dan twitter. Opss. Haha, saya jugak suka baca Novel. Aww aww. Haha. Kalau novel tu saya suka yang Aku Mahu tu daripada Ain Maisarah, best laa! Hee. Masuk kepada cita-cita, kita ingin menjadi doktor dalam masa yang sama ingin menjadi CameraWoman dan dalam masa yang sama ingin menjadi Fashion Designer omaigad hehe. Apa yang saya minat? Saya minat untuk mengambil gambar.. Itulah hobi saya. Weeeeee. Apa azam saya? Azam saya ingin menjadi orang yang berjaya dan boleh pergi mekkah bersama AyahIbu dan Boyfriend. Heee. Apa yang saya nak? Nak samsung galaxy note 2, One more NIKON, Kekal bersama dia. Hee. Okay, apa lagi? Takde dahkan.. Hehe. Okaylaa, lengkap belum saya punya Biodata ni? Lengkap dah kan. Dahh, penatnyaaa menaip. Kalau tak baca siap awak. Haha. Saya gurau-gurau je. Okaylaa, saya stop sampai sini dulu k. Okay dah, semua ni merapu je hahaha. Kbye. Assalamualaikum :')

No comments:

Post a Comment

COPY RIGHT YANG TERCATAT DI ATAS ADAlAH HAK MILIK AIFAA SHAMIERA