Hai , Welcome To Aifaa Shamiera Blog. Be A Follower. Hope You All Enjoyed.

Monday 30 July 2012

Hello Hello !




Assalamualaikum dan salam satu malaysia kepada semua readers. Korang sihat ? Okay, alhamdulillah. Saya pun sihat. Ehh, haha. Biarlah korang tak tanya pun saja je nak bagitahu yang saya sihat sekurang-kurangnya korang tahu yang saya sihat. Dahh, merapu je. Hee. Sekarang saya nak story sikit ni, sebenarnya blog ni dah lama. Dulu memang dah banyak saya update tapi dah delete and now saya nak sempurnakan balik blog ni. Mesti korang pelikkan kenapa saya del? Ohh, saja je sebab semua story saya tu merapu dan tak masuk di akal. Maybe dah lama gila kott tak update blog, last update masa bulan January haritu. Lama kan? Sekarang dah bulan july. Haih. Saya sibuk.. takde masa nak update blog ni. Ksedih. Maybe lepasni saya akan teruskan hobby saya dalam bidang blog ni. Anyway, thanks kepada semua yang follow tuu. Korang follow tapi takde apa cerita yang best nak dibacakan. Sorry laa, tapi lepasni korang boleh baca sampai kering tekak. Hehe. Tapi saya pun tak pandai nak buat-buat cerita ni, sekadar cerita tentang diri, kawan-kawan tu boleh lah nak cerita tentang kekasih ni tak pandai lah nak buat ayat. Hee. Takpelah, nanti kalau saya ada masa saya story laa tentang diri saya dekat korang semua. Okay lahh tuu. Ohh, terlupa pulak saya nak ucapkan selamat menyambut ramadhan al-mubarak kepada seluruh umat islam di dunia ni, sempat lagi kan kalau saya nak ucap ni? Hee. Okay, saya stop sini je dulu k. Kalau ada masa saya akan kongsi lebih banyak lagi story dengan korang k. Kbye, Assalamualaikum :')

No comments:

Post a Comment

COPY RIGHT YANG TERCATAT DI ATAS ADAlAH HAK MILIK AIFAA SHAMIERA