Hai , Welcome To Aifaa Shamiera Blog. Be A Follower. Hope You All Enjoyed.

Wednesday 14 November 2012

She Donat Comel ;)




Hai and Assalamualaikum guys. Harini gua nak story sikit. Sebenarnya memang lama gila gila aku tak update blog ni. kesian dia. Berhabuk habis lol apa aku mengarut ni haha. Okay, nampak gambar dia atas. Aku nak cerita pasal dia ah. Nama penuh dia Izzati Nur An-Nisa. Umur sama dengan aku. Pmr candidate 2013. Aku panggil dia Donat sebab tu nama twitter dia haha. Sebenarnya aku tak pernah jumpa dia pun. Tapi aku kenal dia ni dalam Twitter. Seriously, dia baik gila. First time aku main tegur menegur je dengan dia. Pastu bertukar number phone. Pastu entah macam mana boleh rapat. Dia selalu unmention aku haha. Aku dah anggap dia macam adik beradik dah. Serious, aku nak sangat jumpa dia. Lagipun kita orang tak duduk jauh. Hm, masa tak mengizinkan. Aku sayang dia sangat2. Aku dah anggap dia bestfriends aku. To @She_DonatComel saya sayang awak sangat-sangat. Mintak maaf sebab curi gambar tanpa pengetahuan awak. Dan buat cerita ni tanpa pengetahuan awak. Tapi saya nak awak tahu, awaklah kawan baik sayaa! Weee. Kdah tu je. Bye. Assalamualaikum. Iloveyou DonatComel xoxo XD 

No comments:

Post a Comment

COPY RIGHT YANG TERCATAT DI ATAS ADAlAH HAK MILIK AIFAA SHAMIERA